onsdag 4 november 2015

The Body Shop Christmas 2015 Frosted Plum

Förra året släppte The Body Shop en ny doft vid jul Glazed apple, jag var inte jätteförtjust i den doften. Den påminner mycket om DKNYs parfymer som jag inte gillar. Så den doften passade inte mig helt enkelt. 
I år släpper de ytterligare en ny doft, Frosted Plum. Den doftar väldigt gott, fruktigt och vintrigt, om något nu kan dofta vintrigt. Den känns som en bra doft under vintern i alla fall. Vi ser lite nya produkter också, shimmer lotion, bath fizzers och en shimmer mist. Skrubben är en sockerskrubb som jag tror många kommer gilla mer än deras senaste skrubber, de gelé liknande ni vet. 
Man släpper ett doftljus i samma doft, har aldrig provat TBS doftljus så det ska bli spännande. 

De produkter jag ser mest fram emot är body buttern och skrubben. 

Man har valt att ta bort vaniljdoften från julserien och de som finns iår är cranberry, frosted plum samt glazed apple. Så alla tre är fruktiga dofter.

The Body Shop Christmas 2015 Frosted Plum

The Body Shops new scent for christmas, Frosted Plum. Love the purple color of everything. The scent is fruity and quite winterish. I like it. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!