lördag 5 november 2011

Madame Chic Hand Cure


Madame Chic Hand Cure är en kur för torra, sprukna, eksem, ja de flesta bekymmer man kan ha med sina händer. Den är väldigt fluffig i konsistensen i burken men blir härligt krämig när man smörjer händerna med den. Man smörjer in händerna rikligt innan man går och lägger sig varje dag till man tycker att händerna blivit bättre. Efter det räcker det med en eller två gånger i veckan eller vid behov. Jag trodde inte på detta till en början men efter att ha sett vad den gjort för mina kunder och för mina egne händer så är jag övertygad. Detta är en super produkt. Den aktiva ingrediensen är Glukos. Den kostar ca 364:- hos återförsäljare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!