fredag 16 december 2011

Recension Decleor Aroma night beauty cream

Aroma night beauty cream från Decleor är en allsidig underbart behaglig nattdreme mot de första linjerna, lämpar sig bäst för åldrarna 25-40 år. Den verkar återfuktande, lugnande och mjukgörande. Den motverkar även effekterna av olika yttre påfrestningar.

Egenskaper hos cremen:

*Motverkar trötthetstecken
*Underbar doft av bl.a néroli, pion, och vanilj som verkar lugnande och avslappnande på kroppen och sinnet
*Stimulerar cellförnyelsen
*Regenererande, reparerar skador på huden som uppstått under dagen
*Upprätthåller fuktnivån i huden

Jag tycker att cremen känns aningen "trög" när man smörjer in ansiktet. Det var det första jag reagerade på. Den doftar väldigt gott och ger mycket fukt under natten. Huden känns mjuk och skön när man vaknar. Kan inte direkt säga att det är någon superprodukt heller. Tycker det är en helt ok nattcreme, doftar gott, återfuktar bra. Ja mycket mer än så tycker jag inte det är, så jag tycker den är lite väl dyr ca 650:- för 50 ml hos hudvårdssalonger. Däremot så är den ju lika dryg som decleors andra produkter så det är ju ett plus. Men för min del blir det nog ingen mer av den här cremen, gillar decleors baumer mycket bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!