onsdag 13 augusti 2014

Anastasia Dipbrow Pomade

Jag har använt Dipbrow pomade till och från ett tag då det följde med en liten en i en palette från Anastasia. Jag har velat lite fram och tillbaka hurvida jag gillar den eller inte, tillslut kom jag fram till att jag gillar den och köpte mig en fullsize burk. Produkten kommer i en rejäl glasburk som innehåller 4 gram produkt, eftersom det går åt väldigt lite kommer en burk att räcka väldigt länge så 245 kr för den kändes faktiskt inte så farligt med tanke på det. 



Jag köpte färgen Dark brown som passar mina bryn bra. Jag använder även skugga som komplement när jag gör mina bryn, om det inte ska gå superfort för då blir det bara brow pomade. 
Den sitter hela dagen och är vattenfast. 

Har ni provat denna hypade produkt? Gillar ni den?

I finally caved in and bought a full-size of the brow pomade from Anastasia. I've had a mini size for some time and I used it from time to time but I've come to use it more and more so I figured that I should get a full size one. The color I have is Dark brown and it suits my complexion perfect. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!