onsdag 10 juni 2015

Bare Minerals Pop of passion

I mitten av juni så släpper Bare Minerals en serie oil-lip balms. Produkten ska återfukta och göra läpparna mjuka och samtidigt ge lite färg. Den innehåller bland annat jojobaolja och solrosolja som ska ge lyster, vitamin e från passionfruktsfröolja som ska ge ett långvarigt återfuktande. 
De kommer i 8 olika färger med lätt till medium täckning, priset ligger på ca 225 kr styck. 




Det står inget namn eller nummer alls på min hylsa eller i pressinfon som jag fick med så jag vet tyvärr inte vilken av färgerna detta är. Men det är ju helt klart en av de lite mer färgstarka av dom. Jag gillar färgen väldigt mycket, jag som helst bär läpprodukter som inte är helt täckande tycker detta är perfekt. Det är väldigt mjukt och behagligt på läpparna. Glansen sitter dock inte i jättelänge men färgen stannar kvar ett bra tag. Återfuktningen är helt ok, tycker ju oftast inte att såna här produkter är något vidare återfuktande men denna är helt ok. Känns ju helt klart mer återfuktande än de brukar göra. Så, jag gillar det och vill gärna ha flera färger. 

Like these new oil lip balm thingy from Bare minerals. This doesn't say the name anywhere so I don't know what color it is. But it feels good on the lips and gives not too much color but not too little either. Thumbs up. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!