lördag 6 oktober 2012

Glominerals eyeshadow trio Sahara

Den här trion har samma typ av förpackning som singleskuggan jag visade i tidigare inlägg, fast lite större.
Den innehåller tre skuggor i varma färger, den heter Sahara så det är nog lite ökenfärger skulle man nog kunna tycka.


Trion har en guld, en bronze och en rödaktig färg.

Här är de swatchade utan primer eller annat underlag. Den guldfärgade är den ljusaste av skuggorna den har bra pigmentering men är lite ljusare. Den bronzefärgade har betydligt mera tryck i färgen och den röda har ett svagt rosa skimmer som gör att den ser lite doukrom ut i vissa ljus. En superfin trio, jag tror inte att jag kommer använda enbart dessa i en make up men de kommer definitivt passa bra ihop med andra skuggor som jag har. Tre jättefina färger med bra pigmentering och lätta att jobba med. En sådan här skuggtrio kostar 349:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!