torsdag 3 januari 2013

Diesel Loverdose

Jag fick Diesel Loverdose av min sambo i julklapp, en fin presentförpackning med duschkräm, body lotion och en EdP.

Själva parfymflaskan är grovt hjärtformad i lila glas, hur fin är inte flaskan?


Toppnoterna i parfymen består av mandarin och stjärnanis, hjärtnoterna av jasmin, gardenia och lakrits, basnoterna innehåller vaniljextraktn och amber.

Jag älskar den här doften, lakritsen gör den lite mer spännande. Lakritsen gör dessutom att doften inte blir för söt, sprayar jag på för mycket av denna blir den nästan too much för mig så en sprayning räcker. Då blir den precis lagom. Man känner vaniljen ganska tydligt med, det är en väldigt trevlig doft som sitter kvar hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!