måndag 16 december 2013

The Body Shop Mango body scrub

När The Body Shop hade sina sista medlemsdagar för i år så handlade jag lite, några back ups på Vanilla Bliss och Cranberry Joy produkter, när man handlade så fick man en body scrub som freebee. Det fanns tre olika att välja på och jag valde Mango. Det är en burk på 50 ml så den borde räcka några gånger i alla fall. Detta är den andra body scruben från The Body Shop jag provar, det ska bli kul att se hur denna står sig mot Honeymania scruben. 



I went shopping at The Body Shop about a week or so ago. They had their memberships days so when you shopped something you got a free body scrub. There were three different to choose from so I got the mango scented one. This is the second body scrub from The Body Shop that I try so I'm exited to see how this is compared to the Honeymania one.

3 kommentarer:

  1. Jag har provat deras mango-lotion och den doftade verkligen jättegott! Typ exotiskt :D

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Åh vad kul, det blev säkert jätte snyggt på dig :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!