torsdag 19 december 2013

Wonderstruck EdT

Jag har hört folk prata om att Wonderstruck ska vara en jättegod parfym, så när jag sprang på den till ett bra pris så tänkte jag att jag ger den en chans. Jag skojar inte, jag har bara använt den här sedan jag köpte den för snart två veckor sedan. Det är väldigt ovanligt för att vara jag, jag har några att välja bland och brukar ha svår beslutsångest om jag inte bestämt i förväg vilken jag ska ha.
Så från att ha använt olika varje dag till att använda samma parfym i två veckor är verkligen ett bra betyg, det har inte hänt på flera år.

Doftnoterna är Fresia, äppelblom, hallon, vanilj, kaprifol, vit hibiskus, sandelträ och persika.
Jag tycker att den är helt fantastisk, den är lite pudrig i doften vilket jag gillar väldigt mycket, samtidigt så doftar den inte barnsligt men ändå lite sött. 

Har ni doftat på den? Gillar ni den?


My new perfume obsession. Wonderstruck by Taylor Swift, I have worn this every day since I bought it like two weeks ago. That haven't happened in several years, that I wear the same perfume for so long so, that is a sign that this perfume smells delicious. 

4 kommentarer:

  1. Har inte luktat på den än men alltid varit nyfiken! Får försöka komma ihåg det imorgon när jag julshoppar de sista klapparna =)

    SvaraRadera
  2. Har inte provat den, men den låter ju helt underbar! Måste definitivt lukta på den nästa gång jag är i en butik!

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!