söndag 8 december 2013

Make up store Glitter eyeliner Sparkling Brown

I en av Decembers kollektioner hos Make up store, Moscow kollektionen, hittar vi Sparkling Brown. En glitter eyeliner med fint brun/bronze glitter. Den har en helt vanlig eyeliner pensel att applicera med. Glittret simmar runt i en klar bas så det blir alltså ingen färg, bara glitter. Perfekt att lägga ovanpå tex en svart eller mörkbrun eyeliner för att piffa till det lite extra.

Den är ganska bra packad med glitter så man behöver inte lägga den i lager, jag har lagt en gång och fyllt i lite där det behövts efteråt. 
Jag gillar verkligen den här, jag tycker det känns som en snällare variant men ändå blingig. Perfekt för julens festligheter.

Finns hos make up store och kostar ca 155 kr.




A real nice glitter eyeliner from Make up store. New for their christmas collection Moscow. I have really been enjoying this one. Feels very wearable but still festive.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!