måndag 2 december 2013

Novembers tomma

De produkter som tagit slut hos mig under November är Vichy's stress resist deo, den röda, gillade den men gillar den blå bättre så har gått tillbaka till den. Enbart på grund av doften då de presterar lika bra.
Ett paket med Gunry avsminkningsservetter, jag gillar dessa så har alltid ett paket hemma. Vitamin E masken från The Body Shop hade jag glömt av att jag hade i skåpet, tyvärr hade den torkat då förpackningen var öppen, hade den inte torkat så hade jag fått tre användningar av denna reseförpackning. Vilket jag tycker är bra då den bara kostar 25 kr. 

Det var det hela för November.


This is what I've used up during November. A deodorant from Vichy, liked it but I like the blue one better so now I'm using that one again. Some make up remover wipes, always have a pack of these at home. And a moisturizing face mask from The Body Shop which I really liked as well.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!