fredag 13 december 2013

Bath & Body Works 3-wick Candle

Ok, försök att strunta i den dåliga bilden med blixt..
Min arbetskamrat var i USA nyligen och då köpte hon med sig dessa två ljus från Bath & Body Works till mig. Dofterna är Frosted Cranberry och Marshmallow Fireside, de doftar helt underbart gott. Då de är himla svåra att få tag på för oss här i Sverige så kan jag inte bestämma mig för om jag ska våga elda dom eller inte. Jag kan vara lite löjlig med sånt ibland, särskilt när jag inte vet om jag kan få tag i dom igen..
Underbara doftljus hur som helst. Vad jag önskar att vi hade Bath & Body Works här i Sverige.


My coworker visited the US a while ago and she bought these wonderful scented candles for me. It's Frosted Cranberry and Marshmallow Fireside from Bath & Body Works, we don't have that store here in Sweden so I was really happy that she bought these for me.

3 kommentarer:

  1. Ååhw vill ha! Synd att CrayCray.se bara säljer minivarianten. Annars hade jag shoppas loss big time :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg det, hade de haft de stora hade jag varit en fattig tjej :)

      Radera
  2. här finns en del av bbw produkterna
    http://presentbutiken.shop.textalk.se/

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!