fredag 6 december 2013

Bobbi Brown Gel eyeliner Black Ink

För några veckor sedan var jag ju på pressfrukost med Bobbi Brown, jag fick då bland annat med mig deras Gel eyeliner och pensel med hem för test. Eyelinern är svart och jag har bara hört gott om deras gel eyeliners.

Jag har främst använt den för så kallad tightlining, det vill säga lägga den mellan fransarna för att få en illusion av att de ser fylligare ut. Den här penselen är, hands down, den bästa jag provat till just tightlining. Det gör verkligen skillnad att ha penslar anpassade efter vad du ska göra. Så himla enkelt och snabbt går det också.
Eylinern är väldigt lätt att applicera glider på jämnt och fint. Sitter som berget hela dagen även på mina oljiga ögonlock.
Jag har helt klart hittat en ny favorit i Bobbi Browns gel eyeliner, och pensel, penseln får vi inte glömma. Jag blir ju så himla sugen på fler av deras penslar nu.

Har ni provat Bobbi Browns gel eyeliner?



Lately I have been using Bobbi Brown's gel eyeliner and brush for tightlining my upper lash line. And I have to say, this is the best two products for that I've tried so far. The liner really stays all day and it goes on really smooth. The brush makes it easy to get in between the lashes. Love these two products. Makes me curious on more of their stuff!

2 kommentarer:

  1. Penslarna är så fina!! Fick hem basic kittet som jag ska testa framåt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh såå avis på det :) Och skuggorna ni fick ser himla fina ut med :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!