tisdag 10 december 2013

Viva la Diva Brow shadows & wax

Det senaste har jag använt den här lilla paletten för att fylla i mina bryn, det är en liten trio med skuggor samt ett brynvax, två små penslar och en liten pincett. Jag har dock inte använt pincetten eller penslarna. Men brynskuggorna tycker jag är bra, nyanserna passar mig alldeles utmärkt. Jag använder mest de två ljusare, den mörka använder jag då och då och i så fall längst ut på brynet. Dessa brynskuggor är något mjukare än vad jag är van vid men det är inget som jag tycker påverkar, de har bra pigmentering och är lätta att applicera. 
Jag har faktiskt använt dessa som ögonskugga vissa dagar. Denna lilla palette får tummen upp från mig.
Tyvärr har jag ingen prisuppgift på den, men Viva la Diva brukar ju vara plånboksvänliga så kan inte tänka mig att den är så dyr. 




A brow shadow palette from Swedish brand Viva la Diva, the pigmentation is good and the colors suit me perfectly. I like this one a lot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!