söndag 29 december 2013

Yves Rocher Oriental Shower Oil

Denna duscholja köpte jag för ett tag sedan men började inte använda den med en gång. För ett tag sedan plockade jag fram den och om jag är glad att jag gjorde den. Den är helt fantastisk, konsistensen är nästan lika tjock som en vanlig dusch gelé men när den kommer i kontakt med vatten blir den mjölkig. Den löddrar ganska bra och doftar underbart, varmt och krämigt. Den är perfekt nu på vintern när huden behöver lite mer fukt, huden känns mjuk och återfuktad efter jag använt den men jag smörjer mig alltid ändå. 
Den innehåller bland annat arganolja från Marocko. Den kostar ca 149 kr och finns på Yves Rocher. Jag varvar denna med mandel duscholjan från L'Occitane, denna doftar lite mer och är inte lika rinnig i konsistensen men de gör samma saker för min hud så de är ganska likvärdiga.


This shower oil from Yves Rocher is amazing, it smells so good and it moisturizes my skin. And I love it. It's almost like a gel when you poor it out of the bottle but when it gets in contact with water it turns in to a milk. It contains argan oil from Marocko. I absolutely love this.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!