lördag 14 december 2013

Shimmer Bauble från The Body Shop

Med Winter Trend make up:en som The Body Shop släppte nu till jul kommer senna lilla bubbla med skimmer pärlor. Pärlorna är ljusrosa och guldfärgade och ger en skir champagnefärgad highlight-effekt på huden. Jag gillar highlighters så denna har blivit väl använd här hemma. 
Kabukiborsten är tänkt att användas tillsammans med pärlorna men jag tycker resultatet blir lite för täckande så jag använder en fluffigare borste, typ en rougeborste, för applicering. Resultatet blir en naturlig highlighter till ansiktet. Jag gillar den massor.
Gillar du highlighers och fina förpackningar så är den här väl värd att kika närmare på.
Shimmer bauble finns i butik nu och kostar ca 275 kr.



These lovely pearls from The Body Shop's Winter Trend collection gives the most beautiful highlighter to my face. And the packaging is so cute. I like these a lot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!