måndag 30 december 2013

OPI All Sparkly and Gold

All Sparkly and Gold bar jag på julafton i år. Passande med guldfärgat glitter eller hur? Just detta gillade jag väldigt mycket då det är en lite "smutsig" variant av guld, den är inte heller så hemskt gul så den borde passa flera olika hudtoner. 
Jag har två lager på bilderna, det räckte gott och väl på mina lite kortare naglar ett tredje kan behövas om man har längre naglar dock. För att vara glitter så applicerade det väldigt jämnt och fint. Jag använde OPI Nail Envy som underlack och CND Weekly top coat som överlack. Torktiden var normal.



My christmas eve polish for this year, All Sparkly and Gold from OPI. Really liked this color and all the glitter. It's a bit dirty gold color so it's not like the usual yellow golds. I think this makes this glitter a bit more unique than a regular gold glitter. Two coats for the opacity on the pictures.

3 kommentarer:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!