fredag 6 december 2013

OPI Sprung

Jag har haft Sprung från OPI hemma sedan i våras men har liksom inte kommit mig för att använda det. Så tyckte jag att det kändes väldigt passande nu i jultider med lite bling. Sprung är himla fint kopparfärgat foil lack. Det skiftar lite i koppar rosa och guld, täcker med två lager och torktiden är normal. Jag gillar detta massor!

Jag får be om ursäkt för lite tipwear och att jag inte rensat runt nagelbanden, hoppas ni har överseende med det.
                            

                           

This is Sprung from OPI's spring collection with Mariah Carey. Very pretty copper shade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!