torsdag 15 augusti 2013

Höstvisning med Goodpr

I Tisdags var jag och ett litet gäng andra bloggare och frilansjournalister på höstvisning med Goodpr. Visningen ägde rum på Clarion Sign hotell i Stockholm.

Ulrica på Goodpr berättade om hösten och vintern men även lite om våren 2014.
Det bjöds på frukt och vin.            

                                  

I höst kommer de fina Pink-Ribbon lacken att finnas i butik.

                                  
Rosa Pinking of You

                                 
Galet fina More Than a Glimmer som är ett glitterlack i en mjölkig bas.

                                  
Det lanseras även två nya Designer-lack blå Lapis och det grå Pewter


Här ser vi även OPI:s julkollektion som är i samarbete med Mariah Carey. Kollektionen består av hela 18 lack, 12 "vanliga" och 6 liquid sand.


Vi fick med oss hela julkollektionen i varsin jättesöt påse med volanger.
Så julkollketionen kommer komma upp på bloggen så fort jag hinner!

Dessutom pratade Ulrica om det Svenska hårvårdsmärket Vision Haircare och deras nyheter samt ansiktslyfter som gjorts på produkternas förpackningar. Italienska Nashi har fått in lite nytt samt små updates av deras förpackningar. Vi fick en förhandstitt på en god nyhet från Anthon Berg som kommer visas på bloggen först nästa vecka.
Vi fick även tjuvkika på nya smycken från Miss Dee som bytt ägare, deras smycken för vår 2014 är jättefina.

Vi fick även det tråkiga beskedet att Orly förmodligen kommer försvinna helt från Sverige, väldigt tråkigt tycker jag.

Tack så jättemycket Ulrica och Goodpr för en mysig kväll med massa fina nyheter.
Det var så kul att träffa några av bloggtjejerna igen :)
Nu har jag massor att blogga om så är det något ni vill veta mer om så skriv en kommentar bara. Jag ska försöka blogga om det jag fick med mig hem så snart det bara går, när jag kom hem var både internet och tv borta. Åskan ställer till det för mig, så nu sitter jag med ett mobilt bredband och hoppas att det vanliga kommer igång så fort som möjligt.

4 kommentarer:

  1. Kul! Särskilt att få en förhandstitt på jullacken :) Attans att jag inte kunde åka upp :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men ellerhur. Jag tokgillar pink ribbon lacken med :) Ja men visst är det tråkigt när man inte kan åka upp, jag hade tur för jag har semester :)

      Radera
  2. Vad roligt! Mycket fina lack, ska bli väldigt kul att se dem.:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de kommer så fort jag hinner med :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!