lördag 31 augusti 2013

Nytt från Anastasia

Märket Anastasia kommer med en massa nytt just nu, den senaste nyheten i raden är Bold & Beautiful kit. Kitet innehåller två små paletter, en för brynen och en för ögonen. Kitet är jättefint, kommer visa det närnare i ett annat inlägg.
Deras vattenfasta eyelinern har också kommit ut i en ny färg, Midnight, mörkt grå med silver glitter. Eyelinern är av den typen man skruvar upp, den är riktigt mjuk och krämig, väldigt enkel att applicera och den sitter som berget när den väl är på plats.
Brynpennan ska bli kul att testa då jag alltid använder brynskugga att fylla i mina bryn med.

Har ni provat något från Anastasia? 
Detta är mina första produkter från märket och so far så verkar de hålla riktigt hög kvalitet.



Swatch på eyelinern. Ser ni det fina glittret? Jag tycker den är fin.

Some news from Anastasia, two small palettes for eyes and brows. Awsome eyeliner, swatch above, and a brow pencil. Really exited to try these out. So far they seem to have great quality.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!