torsdag 8 augusti 2013

Den tog slut!

Jag gör slut produkter i rasande fart nu och denna gång var det min deo från Vichy som har gjort sitt, så att säga.
Detta är varianten med 48 timmars verkan. Jag tycker verkligen om den och har redan skaffat mig en ny, jag har även den röda 72 timmars och den för män har jag köpt till min sambo. Så vi är båda väldigt förtjusta i Vichy's deos. De ligger mellan 98-119 kr styck och finns på apotek.
Har ni testat någon deo från Vichy?


My deodorant from Vichy is finished, I really like this so I've already got myself a new one.

2 kommentarer:

  1. Just nu på Escentual säljer man deo för halva priset (dvs under 50 lapp) om man ska ändå beställa något därifrån.

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!