lördag 17 augusti 2013

Hawaiian Tropic Sun Lotion SPF 30

På Söndag åker jag på en veckas semester till Grekland, whoop whoop!
Som sig bör så har jag inhandlat solskydd. Valet föll på Hawaiian Tropic Sun Lotion SPF 30. Den har SPF 30, vilket ni inte har missat vid det här laget, samt är väldigt vatten resistent. Åtminstone om man ska tro på vad som står på förpackningen.
Jag köpte två stycken ifall den ena skulle ta slut. 
Så kommer jag även att ta med en Sun Block från Dermalogica till ansiktet, även den med SPF 30.
Så jag borde klara mig tycker jag.
Hoppas bara inte jag åker på den där magsjukan som verkar härja..

Jag återkommer med recension när jag är hemma igen och har testkört denna ordentligt. Bloggen kommer inte göra något uppehåll eller liknande under tiden jag är borta. Jag kommer publicera inlägg varje dag som vanligt, kanske blir lite sen med att svara på kommentarer men annars är allt som vanligt här.


So, I'm going on vacation for a week, to Greece. So I went to buy some SPF and this is what I came home with. Two bottles of Hawaiian Tropic Sun Lotion in SPF 30. I will also bring a Sun Block from Dermalogica, also in SPF 30, for my face. I hope this will be enough for one week. 
I will get back to you with a review of this when I'm back and have tried them out properly. 
The blog will be up and running as usual while I'm away also, so make sure to check in every day.

1 kommentar:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!