onsdag 14 augusti 2013

Grön Onsdag CND Gilded Pleasure

Idag fick jag äntligen till en grön onsdag, jääj!
Vill ni se fler fina gröna lack så kika in hos Karin.

Nu till lacket jag vill visa er idag. Gilded Pleasure från CND är ett Peridot-liknande lack. Jag var ju bara tvungen att prova det. Det är faktiskt en exakt kopia av OPI:s Just Spotted The Lizard från Spiderman kollektionen från förra året. Det är fint duokromt går i grönt och guld. Två lager täcker bra, man får se upp lite så man inte får "brushstrokes" bara, vilket jag såklart fick då jag expresslackade, allt var lackat och fick vara torkat på tio minuter, så torktiden är det verkligen inget fel på. Fick en massa bubblor i överlacket med tyvärr. 
Ett fint lack men inget unikt numera, finns massor med liknande lack på marknaden nu.
Har ni ett liknande lack i samlingen?





This is CND Gilded Pleasure, a Peridot look a like polish. I like it but it's an exact copy of OPI Just Spotted The Lizard from last year. It's a pretty color good dry time and two coats for full coverage.

2 kommentarer:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!