fredag 9 augusti 2013

Madame Chic Eye Cream For Sensitive Skin

Jag behövde ny ögonkräm lite akut sådär, så det fick bli en av de vi har på jobbet. Detta är Eye Cream For Sensitive Skin från Madame Chic, 370 kr / 13 ml.
Den ska ha lugnande, lite anti rynk och dränerande effekt. Jag ska testa den ordentligt så kommer det en recension när jag har tillräckligt med kött på benen.
Använder ni ögonkräm?



I needed a new eye cream so I got this one from work, Madame Chic Eye Cream For Sensitive Skin.
I'm going to try this out and will come back with a review.

3 kommentarer:

  1. Jag använder alltid ögoncreme, för tillfället Skinplan gelé på dagen och Oliva m Akademikliniken eller hur den heter från Apoteket på kvällen. Egentligen vill jag ha en fetare, eller rikare, på kvällen, och vintertid har jag Olivas på dagen. Jag är ganska känslig och har fått utslag och svullnat upp av Jabushe ögoncreme. Sedan dess vågar jag inte prova så mycket. /Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ajdå, det var ju inte bra, tog det lång tid innan det lade sig? Det finns ju ögonkrämer för mer känslig hud, denna och bla decleor har, sedan har många fler märken det med. Jag hade provat en av de som är specifikt för känslig hud.

      Radera
  2. Jag använder ögonkräm sedan ett antal år tillbaka. Nu har jag använt Mary Kay TimeWise Repair Eye Renewal Cream Volu-Firm och den är helt underbar och har en metalldel som känns väldigt avkylande och skön mot ögonområdet. :-)

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!