söndag 25 augusti 2013

OPI Mariah Carey Christmas Collection by OPI

Här har jag något riktigt kul att visa er, OPI:s julkollektion för 2013.
Kollektionen är framtagen i samarbete med Mariah Carey och heter Mariah Carey Christmas Collection for OPI. I och med samarbetet med Mariah Carey så är namnen "Mariah Carey" namn också. Kollektionen går i rött och guld, lite mer dämpade liquid sand lack och ett urthusigt glitterlack.
Kollektionen består av totalt 18 lack, 12 vanliga och 6 liquid sand.
Här kommer flaskbilder!


Silent Stars Go By, Baby Please Come Home, Make Him Mine (liquid sand)

It's Frosty Outside, Kiss Me At Midnight, Emotions (liquid sand)

Visions Of Love, Sleigh Ride For Two, Cute Little Vixen

All I Want For Christmas (Is OPI), In My Santa Suit, Underneath The Mistletoe

All Sparkly And Gold, My Favorite Ornament, Wonderous Star

Warm Me Up, Ski Slope Sweetie, I Snow You Love Me

Jag tycker detta är en väldigt fin och välkomponerad julkollektion. Mina favoriter är Underneath The Mistletoe, All Sparkly And Gold, Wonerous Star, Warm Me Up, Ski Slope Sweetie och I Snow You Love Me. ISYLM kräver väldigt mycket pillande och duttande, man får jobba lite för att få upp glittret på penseln och sedan jobba en hel del för att få det där man vill också. Men helt klart ett kul effektlack.
Ser ni några lack som ni blir sugna på?
Kollektionen beräknas komma ut i butik i mitten på November och kostar 150 kr / styck precis som vanligt.

Here I have Mariah Carey Christmas Collection by OPI to show you. How awesome is that?!?
I think it's a well put together christmas collection. Feels very festive and christmasy.
My favorites in the collection are Underneath The Mistletoe, All Sparkly And Gold, Wonderous Star, Warm Me Up, Ski Slope Sweetie and I Snow You Love Me. ISYLM is a really time consumer you have to fish the glitter up and try to get it where you want it on the nail. But I think it's a really pretty top coat for a nice glitter effect. Do you see any polishes you like? These will be out in November. 

6 kommentarer:

  1. Mycket fint, jag blir sugen på Baby Please Come Home, Make Him Mine, Kiss Me At Midnight, Visions Of Love, Sleigh Ride For Two, Cute Little Vixen och Underneath The Mistletoe. Ganska många med andra ord. Får se om det blir några fler som jag faller för. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det brukar bli samma sak för mig, jag vill ha många, brukar sluta med att jag inte köper något ibland. Bara för jag inte kan välja :)

      Radera
  2. Fina lack! Jag skulle kunna tänka mig flera stycken! /Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tycker det är en väldigt fin kollektion :)

      Radera
  3. Alla är ju alldeles ljuvliga, eller inte alla, men de flesta. De tre översta föll jag direkt för, älskar strukturlack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är lite kluven till strukturlacken, de är jättefina och så men jag har svårt för att det inte är slätt på nageln.. Men jag gillar hur de ser ut.. :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!