måndag 12 augusti 2013

Juli's tomma

Ok det är lite sent ute jag vet men bättre sent än aldrig va?

Detta är vad som tagit slut hemma i produktväg.

Ett prov på Weledas Lavender oil, denna åkte ner i ett varmt bad. Väldigt härlig olja, men ingen jag kommer köpa, främst på grund av doften. Det finns så många andra oljor som doftar mycket godare. Men gillar man lavendel är detta ett mycket bra val.

Ytterligare ett prov på en body lotion, denna från Nimue. Den var helt ok, doftar inte något speciellt och återfuktar bra men är man torr ska man kika efter något annat.

Waterclouds Leave in conditioner, ett bra leave in balsam. Detta passar mitt hår väldigt bra, produkter som är för återfuktande gör så mitt hår ser fett ut. Med andra ord har du väldigt torrt hår är detta inte rätt produkt för dig. Men jag har faktiskt redan påbörjat min nästa flaska så jag gillar detta massor.

Batiste torrschampo, reseförpackning som kom i en glossybox. Det är ett helt ok torrschampo för en billig peng. Kan dock lämna vita fläckar som behöver borstas ut efter man sprayat.

Vad har ni använt upp denna månaden?  


So here's what I've been using up the past month. A sample of Weleda Lavender oil, a sample of Nimue body lotion, leave in conditioner from Waterclouds and a dryschampoo from Batiste.

The things I would buy again is the leave in conditioner (already started on my second bottle) and the dryschampoo. The other two were ok but nothing more than ok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!