torsdag 22 augusti 2013

Peaches & Clean & Righteous Body Butter Lotion.

Ni har väl inte missat min obsession för Soap & Glory?
Klart ni inte har.

Här är de två senaste tillskotten till samlingen.

The Righteous Body Butter Lotion är precis som The Righteous Body Butter fast lite lättare i konsistensen. Samma härliga doft som jag inte kan få nog av. Det är en stor flaska med praktisk pump, flaskan rymmer hela 500 ml. Jag fick ge ca 12 £ för den här flaskan.


Peaches & Clean är en rengöringsmjölk med fruktsyror och oxyginseng technology.
Den doftar persika med en hint av lite mint. Väldigt fräsch. Ska bli spännande att prova denna. Den här flaskan är på 200 ml. Ca 13 £ fick jag ge för denna.


These are my newest addition to my Soap & Glory collection. The Righteous Body Butter Lotion and Peaches & Clean. Really looking forward to try these two out. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!