söndag 17 februari 2013

OPI Can't let Go

Can't let Go från OPI är ett av liquid sand lacken ur Mariah Carey kollektionen. Det har en trevlig lila ton, den känns någonstans mellan varm och kall. Men den är mer åt det kalla hållet än det varma. Det innehåller små lila glitter och lite större hexagoner. Det är ett väldigt fint lack, och att det torkar matt och med den sandliknande strukturen blir det ett ganska unikt lack. Jag är något skeptisk till strukturen på lacket dock, det är coolt, men jag som verkligen inte gillar damm, mjöl och ja allt torrt och strävt, känner mig inte riktigt bekväm med strukturen på lacket. Men det är nog en vanesak kan jag tro. Jag ska även prova lägga överlack på detta, tror det är snyggt så med. Jag har två lager lack på bilderna. CND Ridge Out som underlack.

Vad tycker ni om dessa? Hiss eller diss?

4 kommentarer:

  1. Jag tycker det ser så läckert ut! Och jag kan tänka mig att det är urtjusigt även med överlack?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bilder på det med överlack kommer upp inom kort :)

      Radera
  2. Jag gillar de här lacken med liquid sand. Sååå läckra!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är ju unika helt klart :) har ju dock lite problem med känslan på strukturen. Men jag vänjer mig nog snart :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!