lördag 23 februari 2013

Peach

Jag missade holofredag igår, hann helt enkelt inte med. Ibland hade man önskat att dygnet hade fler timmer och att veckorna hade flera dagar.. Men nästa vecka blir det nya tag!

Jag kände för en väldigt enkel diskret make up och detta blev resultatet.

Brows: GloMinerals Brow Powder Dou Brown
Primer: UDPP
Eyeshadows: MUS Gravity, Deadly, Jane Iredale Peach Sherbet
Mascara: Loreal Voluminous Waterproof



I was in the mood for something simple and this is the result. What do you think?

2 kommentarer:

  1. snyggt! nu blev jag också sugen på persikosminkning :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja det känns vårigt med såna färger :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!