lördag 2 mars 2013

Recension: Burt's Bees Lemon Butter Cuticle Cream

Lemon Butter Cuticle Cream från Burt's Bees kommer i en minimalistisk rund plåtburk. Krämen är 100% naturlig, jag har för mig att alla Burt's Bees produkter är det. Krämen ska återfukta och stärka naglar och nagelband. Den kostar 79 kr och en burk innehåller 17 gram.


Jag fick min bruk i januaris glossybox och har använt den flitigt sedan dess. Jag gillar den smidiga lilla burken och även doften, den doftar citrus. Jag har varit nyfiken på den här produkten länge så jag var väldigt glad när jag fick den i min box. Någon förbättring av själva nageln har jag inte märkt av, och tror inte att den här produkten kommer göra något för själva nageln. Men nagelbanden däremot, dom mår riktigt bra av denna lilla kräm. Är jag riktigt noga med att smörja en till två gånger per dag så håller de sig riktigt fina trots det kalla vädret.


Tummen upp för Lemon Butter Cuticle Cream! Jag kommer absolut att köpa den igen.

Betyg: 5/5
Pris: 79 kr/ 17 gram

Since I've got this little cute pot in my January Glossybox I've used it every day. I really like this for my cuticles. It's The Lemon Butter Cuticle Cream from Burt's Bees. It ceeps them moisturised and smooth. I will repurchase this. It's so handy because the pot is cuite small aswell. I have nothing bad to say about this product. Have you tried it? Did you like it?

4 kommentarer:

  1. Jag gillar denna också! :-) Den är med på min 5 favoriter lista för februari månad. :-)

    SvaraRadera
  2. Måste ge denna en chans till helt klart!

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!