måndag 18 mars 2013

Blå Måndag med Depend #221

Idag är det måndag, så igår när jag lackade om naglarna så valde jag ett blått lack så jag kunde vara med på Blå mandag hos Lindas Nailorama. Så, jag visar # 221 från Depend. Det kom ut för några år sedan om jag minns rätt, jag har haft det något år i alla fall. Det är ett ljust blått lack med silverflecks i. Det är väldigt fint, men var lite knepigt i formulan. Det var ganska tjock men första lagret gick bra. När jag lade lager nummer två så drog det med sig det första lagret, vilket var lite lurigt. Men jag fick till det hyffsat ändå. Jag nöjde mig med två lager. Jag använde CND Ridge Out och Air Dry.


Today is blue Monday so therefor I'm showing a babyblue polish with some silverflecks. It's # 221 from Depend, which came out a few years ago. The formulation on this was on the thicker side. And when I put on the second coat it draged the first coat with it. But I figured it out pretty well. Two coats on the picture and CND Ridge Out as basecoat and CND Air Dry är topcoat.

6 kommentarer:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!