fredag 4 oktober 2013

Sleek pigment

Jag såg att jag helt missat att visa er dessa två pigment jag köpte från Sleek för ett tag sedan. Så här kommer swatches. 
Dirt är till vänster och Vintage är till höger, båda är swatchade på bar hud som vanligt.
Jag tycker det är lite lurigare att använda lösa pigment om man jämför med pressade skuggor, man måste jobba in produkten i borsten noga. Men vilken skillnad det är på lösa pigment och pressade skuggor, lösa pigment har ett helt annat djup och kan få himla fina färgskiftningar som man sällan ser hos pressade skuggor.
Dessa finns att köpa hos Sleek.com och kostar ca 4 dollar styck. Kap! 



Visst är det underbara nyanser?

Totally forgot to show you these pigments I bought from Sleek a while back. So here you have swatches of Dirt and Vintage. Love these two colors! Great pigmentation to.

4 kommentarer:

  1. Ja otroligt härliga färger!! Gillar sleek överlag jättemycket. deras produkter håller väldigt hög standard tycker jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig helt, de håller många gånger bättre kvalitet än mycket dyrare märken

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!