fredag 18 oktober 2013

Real Techniques Starter Set

För ett tag sedan gjorde jag en beställning från Iherb, då beställde jag bland annat Starter set från Real Techniques. Kitet innehåller fem stycken borstar till ögonen. Borsten längst till vänster är något stor för ögongen men den är nog hur bra som helst till concealer under ögonen istället. De andra ser väldigt användbara ut, jag ser verkligen fram emot att börja använda dom!
Har ni provat några borstar från RT? Gillar ni dom?

Dessa finns även att köpa hos svenska webshopar som Eleven.se och Smink.net för 299 kr.


So I finally caved in and bought this kit with brushes from Real Techniques. I look forward to try them out since I've heard so much good things about them. Have you tried them?

2 kommentarer:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!