onsdag 16 oktober 2013

Make up store Marbled eyeshadow Amarillo

Amarillo tillhör Make up stores Punk kollektion som ska finnas ute i butik nu. Den är av deras nya typ marmorerad och innehåller, teal, vinrött, brun och ljus lila. Man skulle kunna välja vilken av färgerna man vill använda men fälten är väldigt små så det skulle vara hur pilligt som helst. Så jag kommer bara att blanda alla, vilket jag även gjort på swatchen längre ner.

Själva skuggan är mjuk och krämig och väldigt lätt att jobba med. Den applicerar jämnt och fint på locket. Finishen är frostig, den får väldigt fint skimmer och lyster. Färgen på skuggan blir ganska ljus grålila, den är hur fin som helst! Jag skulle absolut rekommendera att kika på den i butik.
Kostar ca 140 kr hos Make up store.




Skuggan är swatchad på bar hud.

This is Amarillo from Make up stores Punk collection, really nice marbled eyeshadow. It applies real smooth and even. Love this grayish purple for fall.

6 kommentarer:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!