söndag 27 oktober 2013

Essie Cashmere Bathrobe

Cashmere Bathrobe är ett lack ur Essies höstkollektion. Det är mörkt grått med fint silver, jag vill inte säga glitter och jag vill inte säga skimmer, något mellanting. Mellantinget ger fint djup och lite liv till lacket. Färgen är mörk men inte för mörk. Jag trivs väldigt bra i den nu i höst. Täckningen är bra, har två lager på bilden. Formulan var lätt att lacka med och torktiden var normal. Jag har OPI Nail Envy som underlack och Vinylux Weekly Top coat som överlack.


Here we have Cashmere Bathrobe from Essies fall collection. It's a nice dark grey with some tiny tiny silver sparkle to it. A real nice color for fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!