onsdag 9 oktober 2013

Vichy Stress Resist Anti Perspirant 72h

Jag är sedan tidigare ett fan av Vichy's blå deo, jag har hört en del bra om den röda varianten med så jag tänkte att jag likaväl kan prova den också. 

Det första man märker som skiljer dom åt är doften, den röda doftar lite starkare medan den blå har en ganska mild nästan försiktig doft. Sedan så står det på den blå att den ska verka i 48 timmar och den röda i hela 72 timmar.
Jag kan inte uttala mig om ifall de faktiskt hjälper så länge då jag aldrig provkört dom så länge. Håller de mig torr under armarna i en dag är jag nöjd.

Visst, den röda är lika effektiv som den blå och jag märker faktiskt ingen skillnad på dom. Så därför kommer jag i framtiden att fortsätta med den blå för jag gillar den doften bättre. Om jag mot förmodan skulle bli immun mot den blå kanske jag provar en sväng med den röda igen. Så i detta fallet är det en fråga om vilken jag tycker doftar bäst helt enkelt.

Har du provat båda? Märkte du någon skillnad förutom doften?


So it's time for me to let you guys now my opinion about this deodorant I've been using for a while now. I like this one, I've tried Vichy's blue one aswell and I liked that one just as much. They are effective and keeps my armpits dry through out the day. The only thing that separates them is the scent. This red one is a bit stronger scent if you compare it to the blue. And I like the blue scent better so I will buy the blue one next time because of the scent. They work just the same otherwise so. I like it and will buy it again.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!