lördag 26 oktober 2013

Smart flaska för nagellacks remover

För ett litet tag sedan gick min pumpflaska till nagellacks removern sönder. Så jag åkte till Lidl och köpte en ny, flaskan har en pumpfunktion så du lägger bara en pad på och trycker neråt så doserar flaskan remover. Jättesmart och det blir inget spill. 
Har ni provat dessa?
Finns på Lidl för ca 20 kr. Själva removern är faktiskt också bra.


Had to get a new bottle with pump for my nail polish remover. This one is cheap and works great!

2 kommentarer:

  1. Ja jag har dessa hemma och har haft dem ett bra tag, tycker de också är väldigt smidiga och bra. Och billiga. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja bara positiva saker med dessa :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!