måndag 7 oktober 2013

IsaDora Wine Crush

Jag har gått och kikat på Wine Crush ur IsaDoras höst lack länge så i fredags tig jag tag i saken och köpte det. Vilket jag inte ångrar för det är ungefär hur snyggt som helst. Super snyggt nu på hösten!
Jag är fortfarande inte helt överens med strukturen men sakta men säkert vänjer jag mig lite i alla fall. Vad tycker ni om Wine Crush?

This is the most beautiful color for fall so far. Wine Crush from the Swedish brand IsaDora is fall in a little bottle. So pretty. 

4 kommentarer:

  1. Jag älskar Wine Crush! Det sitter på mina naglar också....har inte hunnit lacka om. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är såå snyggt, kollar på mina naglar stup i kvarten med det på :)

      Radera
  2. Åh vad fint och jättehärlig bild! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :) det var dock svårt att få med det fina glittret då solen lös med sin frånvaro.. :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!