lördag 12 oktober 2013

The Body Shop White Musk Smokey Rose

En av höstens nyheter hos The Body Shop är White Musk Smokey Rose, ett nytt tillskott i White Musk serien. White Musk Smokey Rose är lite tyngre och rökigare i doften, vilket gör den mer till en kvällsdoft, om man vanligtvis inte använder tunga dofter vill säga. Doftnoterna är mysk, bergamott, tobak och rosor. Jag ska erkänna att jag inte alls trodde att denna doften skulle vara något för mig, då jag inte alls gillar den lite speciella myskdoften. Men jag blev faktiskt riktigt förvånad, på ett positivt sätt, jag gillar den riktigt mycket. Jag har använt den flitigt sedan jag fick den, både till vardags och till kvällen. 
Jag tycker absolut att den är värd ett provsniff i butik!

I serien igår:

White Musk Smokey Rose Body Wash 135 kr / 250 ml
White Musk Smokey Rose Body Lotion 175 kr / 250 ml 
White Musk Smokey Rose Fragrance Mist 195 kr / 100 ml
White Musk Smokey Rose EdT 225 kr / 30 ml, 355 kr / 60 ml
White Musk Smokey Rose EdP 295 kr / 30 ml


One of the news at The Body Shop is their new fragrance White Musk Smokey Rose. It's a heavy smokey rose scent, I didn't expect that I would like this one but I really do. I've worn it quite a lot since I got it. I can really recommend this scent. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!