torsdag 10 oktober 2013

Yves Rocher Vanille Noire

Så många gånger som jag har gått och sniffat på denna parfym men aldrig köpt den. Den doftar varmt och krämigt av vanilj, har även hört att den ska vara ett budgetalternativ till Dior Poison men har inte Dior så kan inte jämföra dom tyvärr. Vanille Noire har blivit ett självklart val av parfym för mig nu i höst. 

Väljer ni också parfym efter årstid eller har ni en signaturdoft?


This scent has become my go to this fall. Vanille Noire from Yves Rocher is a warm and creamy vanilla scent. Love it!

5 kommentarer:

  1. Jag har denna också! Älskar den! Vanligtvis gillar jag lätta friska dofter, oavsett årstid. Men jag tar hellre dom tyngre, intensivare dofterna på vintern. Fast känner jag för en tyngre doft på sommaren så tar jag den! Har rätt många parfymer, gillar att variera. Lanvin "Merry Me" är senaste favoriten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag drar mig också mot lite lättare dofter på sommaren, men jag är ganska mycket för tyngre dofter året om :) men det är som dom säger "omväxling förnöjer" iaf när det gäller parfym :)

      Radera
  2. Jag väljer för det mesta parfym efter årstid, men det beror helt på vad jag känner för. :)

    SvaraRadera
  3. Detta är min favorit höst/vinter, den doftar otroligt exklusivt trots sitt låga pris. Riktigt kap.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med, den är ett riktigt budget kap :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!