tisdag 15 oktober 2013

Septembers tomma

I September var det visst inte mycket som gick åt hemma hos mig. Men Eyerevitalize från GloMinerals och en Body wash från Luxsit gjorde jag åt. 
Eyerevitalizen gillade jag väldigt mycket, men då jag faktiskt ändå använder ögonkräm så känns det liksom som att det blir kaka på kaka att lägga ytterligare en. Även om den dämpar svullnad väldigt bra, jag tror den är bättre om man faktiskt har problem med det. Vilket jag har emellanåt, men som sagt känns som en överflödig produkt för mig. Även om den är bra.

Body washen var väl ingen höjdare i min bok. Den var nästan lite seg och löddrade väldigt dåligt, doftade inte något särkilt heller, lite åt citrushållet. 

Har ni testat någon av dessa två?


So, this is the two products I've used up in the month of September. An eyerevitalize from Glominerals and a body wash from Luxsit. The eye product I really enjoyed even if it did feel a bit like overflow in my rutine. The body wash I didn't care for at all. It smelled sort of citrusy and the formulation was a bit goopy and it didn't lather nothing, almost.

3 kommentarer:

  1. Faktiskt inte testat någon och jag tror nog inte jag kommer göra det heller. Lät inte som om det var något för mig tyvärr.. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä tvålen var ingen höjdare och den andra känns lite överflödig..

      Radera
  2. Har inte testat någon av dom heller!

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!