onsdag 30 oktober 2013

Julen hos The Body Shop

Det har blivit en hel del inlägg om The Body Shop det senaste, de har kommit ut med så mycket nytt nu i höst. Och nu igår damp julens produkter ner i brevlådan. Jag tänkte jag skulle ge er en liten snabb kik på dom, dom släpps ju ute i butikerna idag.

Vi ser samma dofter som förra året, Vanilla Bliss, Cranberry Joy och Ginger Sparkle. Mina favoriter är Cranberry Joy och Vanilla Bliss, älskar båda dofterna.

Dom söta glitter puffarna är också tillbaka, även den rosa som ju inte var med förra året. Nytt för i år är även Shimmer Bauble, en jättefin highlighter, två nya nyanser av Color Crush stiften och två nya nyanser av Eye palette med 4 skuggor.

Är det något ni är nyfikna på att kika lite närmare på? Planerar ni något köp? Har ni någon favorit av de tre dofterna?


The Body Shop's christmas products are here! Love christmas products from The Body Shop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!