fredag 25 oktober 2013

Yves Rocher Neroli EdP

Jag har läst så mycket om den här parfymen att jag bara var tvungen att köpa den. Neroli från Yves Rocher har verkligen blivit populär bland många bloggare. Efter att ha provat den förstår jag varför. Den är lätt och fräsch men inte alls som Clean-dofterna, denna känns lite mer komplicerad men ändå enkel. Svårt att förklara, får ni chans att dofta på den så gör det, den är verkligen ett budgetkap. 371 kr för 50 ml.
Jag kan gå till flaskan bara för att dofta på den, den doftar sjukt gott.
Har ni doftat på den? Vad tycker ni?


One of my new perfume loves, Neroli from Yves Rocher is a masterpiece. Light and fresh but still quite complicated. Not like those Clean-scents. I really love this one. If you get a chance to smell it do so.

2 kommentarer:

  1. Har inte luktat på den, men blir ju nyfiken. Håller doften i sig bra under dagen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag tycker den sitter i bra under dagen. Jag brukar ta typ ett och ett halvt spray och det sitter bra :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!