lördag 19 oktober 2013

The Body Shop Honeymania

Höstens största nyhet hos The Body Shop är deras nya serie Honeymania. Produkterna doftar blommigt men ändå ganska sött, inte den där sötsliskiga honungsdoften jag hade räknat med. Jag hade däremot gärna sett att de doftade lite lite mer honung. 
I serien ingår: Duschkräm 85 kr / 250 ml, Body scrub 200 kr / 200 ml, Body butter 185 kr / 200 ml, Bubble bath 160 kr / 300 ml, EdT 155 kr / 30 ml, Lip balm 60 kr / 10 ml och en hård tvål (ej med på bild) 40 kr / 100 g.

Hittills är det bara body scruben jag inte är helt överens med, jag ska prova den på torr hud nästa gång och se om det funkar bättre. Annars gillar jag alla övriga produkter ur serien, hade som flera andra även sett att kroppsoljan också ingick i serien, men överlag tycker jag den har en mysig doft och känns genomtänkt för hösten.
Mina favoriter är EdT:n, lip balmet och bubbelbadet.

Har ni hunnit prova något ur serien än? Gillar ni den?


Here's some news from The Body Shop, it's their Honeymania products. I really like the flowery sweet scent. And the products are nice as always from The Body Shop.

1 kommentar:

  1. Har varken testat eller luktat på den, men i morgon ska jag till Emporia och tänkte kolla in både den och den nya myskparfymen.

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!