söndag 13 oktober 2013

L'Occitane produkter

Här ser ni vad jag fick med hem för test på L'Occitane eventet. Dag och nattkräm, deras populära mandel duscholja, ett body butter i doften Sublte Violet och en superfin limiterad plåtburk med tre handkrämer i handväskestorlek. 
Jag är väldigt nyfiken på deras produkter så detta ska blir extra kul att prova. Är det något ni skulle vilja kika närmare på? Har ni några favoriter från L'Occitane jag inte får missa?


I got some products from L'Occitane when I was in Stockholm, and here you see what it was. Face creams, almond shower oil, a body butter and three hand creams in purse size. Can't wait to try these out. Is there anything you're curious about?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!