tisdag 29 oktober 2013

Pür Minerals Bare It All kit

För någon vecka sedan låg Pür Minerals Bare It All kit i min brevlåda. Produkterna i kitet är neutrala och tänkta att markera, skulptera och framhäva ditt naturliga jag. Vanligtvis kostar kitet 695 kr men just nu är det nedsatt till 395 kr. 

I kitet ingår PeepShow Mineral Blush
Contour/Highlighter duo
Pure Black Precision Eyeliner
Au Naturel Shea Butter Lipstick


Rouget är verkligen den perfekta, jag kom precis in från en promenad i kallt väder färgen.

Doun är också väldigt fin och enkel att jobba med.

Läppstiftet är en my lips but better, fast lite lite mörkare, känns väldigt mjukt och behagligt på läpparna.

Eyelinern är i tuschpenne form och väldigt enkel att använda.

Pür Minerals är ett helt nytt märke för mig så det är väldigt kul att få möjlighet att prova på. Efter vad jag hittills har provat så tycker jag att kitet känns användbart och produkterna håller hög kvalitet. Jag hade absolut passat på att köpa det nu när det är nedsatt till 395 kr.

Some new make up from Pür Minerals, a new brand for me. I've been able to try this Bare It All kit and so far I like it. The products have nice quality and pigmentation.

2 kommentarer:

  1. Det ska bli kul att se vad du tycker om dessa, det är ett nytt märke för mig med. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tycker märket verkar bra så är kul att få prova :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!