torsdag 24 oktober 2013

Mac palette

Idag tänkte jag att vi skulle kika närmare på min neutrala ögonskugge palette. Själva paletten är en tom som är köpt på Mac utan dividern, man kan köpa med en om man vill men eftersom jag vill få plats med så många som möjligt och lite olika former på skuggorna så struntade jag i den.

Rad 1: Mac Nylon, Face Pearl, Mac Blanc Type, Jane Iredale White, Mac Wedge, Mac All That Glitters
Rad 2: Inglot 376, Bare Minerals Soft Focus, Mac Mulled Cider, Mac Bamboo, Mac Woodwinked, Mac Retrospeck
Rad 3: Mac Texture, Mac Sable, Mac Satin Taupe, Mac Cork, Mac Mystery, Mac Smut
Rad 4: Mac Espresso, Urban Decay Secret Service, Mac Brown Down, Mac Sketch, Mac Sorcery, Mac Embark

Ja så ser den ut just nu, jag byter ut skuggor ibland när jag märker att jag använder andra mer. 
Har ni någon sån här palette? Jag tycker det är jättekul att se vilka skuggor andra använder.
Är det någon skugga ni vill se swatch på eller kika närmare på så säg till.

This is my go to neutral palette, custom made by myself. The eyeshadows are listed under the picture. Really like when you can change the colors as you want. 

2 kommentarer:

  1. Vilka underbara färger, ser så härliga ut. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fast ibland blir jag lite hemmablind och tycker inte jag har några användbara färger.. Man ser så mycket fint på alla bloggar och liksom glömmer bort vad man faktiskt har själv :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!