måndag 14 oktober 2013

Favoriter September

Jag tänkte jag skulle visa er mina favoriter från September innan Oktober är slut.. Bättre sent än aldrig eller?
Det är hela två produkter från Anastasia, Bold Brows paletten ur Bold and Beautiful kitet. Jag har använt både pudret och vaxet, krämen eller vad det är, och jag gillar massor.
Så den vattenfasta eyelinern i färgen Midnight, den är så enkel att använda och sitter bra. Jag gillar att den inte är helt svart, det ger ett lite mjukare intryck när den är mörkt grå.
Till sist min Mac palette med neutrala skuggor, jag köpte de nya varianten när jag var i Stockholm sist, de med genomskinligt lock. Vill ni kan jag göra ett inlägg där jag visar den och skriver namnet på alla skuggor?

Har ni några favoriter just nu?


My favorites from September, Anastasia Bold Brows palette, the best brow palette I've tries so far.
Anastasia eyeliner in Midnight, love love love this eyeliner,
And my custom made neutral palette, I've put a bunch of different neutral eyeshadows in an empty Mac palette.

4 kommentarer:

  1. Vilka underbara skuggor, härligt kit. :-) Jag skrev om mina favoriter för september ganska nyligen. :-)

    SvaraRadera
  2. Ja klart vi vill se närmare på skuggorna!

    SvaraRadera
  3. Så fina skuggor! Tittar gärna mer på dom!
    Kommer inte på någon favorit för egen del nu, möjligtvis mitt nya läppstift från Yves Rocher, Grand Rouge nr 32.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är så nyfiken på Grand Rouge stiften :) måste prova snart :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!