måndag 21 oktober 2013

U Luxury Intense Mask

Unite har fått ett nytt tillskott till sin hårvårdsserie, en kraftfull inpackning som stärker, skyddar och reparerar. Tack vare krossade sötvattenspärlor, Hawaiiansk vit honung, arganolja och amber extrakt ger den fukt på djupet. 
De ingredienser som är mest aktiva i masken är: Sheasmör som tillför fukt, amber reparerar och verkar antiaging, skyddar och stärker. Krossade sötvattenspärlor ger spänst, glans och skyddar, vit Hawaiiansk honung stärker, ger fukt motverkar håravfall, ger glans och är antibakteriell. Arganolja gör håret mjukt och ger glans utan att tynga ner, pulver från valnötsskal verkar antiaging och bekämpar fria radikaler.

Jag tycker nästan det låter som om detta vore en antiaging kräm för ansiktet när jag läser informationen som följde med utskicket. Jag har fått ett prov på masken, ett litet, men det ska bli väldigt intressant att prova.

Jag kommer återkomma med ett omdöme i alla fall, en ordentlig recension kommer jag nog inte kunna ge på de gånger provet räcker till. Masken i fullstorlek är på 177 ml och kostar ca 595 kr.

Tycker ni den verkar vara något att ha?


De bruna kornen är pulvret från valnötsskal.

Unite recently came out with a new hair mask, I'm really exited to try this one out. 

2 kommentarer:

  1. Jag skulle jätte gärna vilja veta var man kan köpa alla dessa u luxury produkter? Jag har letat som en tok, men finns ju ingenstans. Står knappt något om produkterna på nätet heller. Tacksam för svar! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska snart skriva ett omdöme om denna, kan skriva var de finns då :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!