fredag 8 mars 2013

Holofredag Plum

Idag firas holofredag med lacket Plum från Depend. Fast över ett annat lack från Depend, nämligen 299 som jag visade häromdagen. Det blev väldigt mycket mera lila med Plum över. Nu syns inte det så bra på mina bilder men det blev det. Och, jag hann fota i solljus! Inte illa för att vara mig. Jag lade ett lager med CND Air Dry över.




So today we're celebrating something called holofriday, which means that you show a holografic polish of some kind on fridays. Fun right? Today I'm showing Plum from the Swedish brand Depend over the lilac polish I showed the other day. Nice don't you think?

3 kommentarer:

  1. Vilken fin kombination! Jättesnyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) jag tycker det blir med kul att lägga dom över andra lack. Går ju variera mer då och det blir ju mer opakta färger :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!